7 întrebări pe care să le adresezi clienților la prima întâlnire și ce informații valoroase poți să extragi din răspunsurile lor.
5 driveri de valoare irezistibili pe care să îi folosești în asamblarea ofertei
Principiile după care pui cap la cap oferta de preț în 4 pași.
Stai liniștit, nu e rocket science. Știu că poate să pară complicat, mai ales atunci când nu ești sigur dacă ceri prețul corect pentru munca ta. Odată cu nesiguranța asta ai tendința să te subestimezi și să faci anumite compromisuri doar pentru că nu vrei să pierzi proiectul.
Din păcate, prin compromisurile astea ajungi deseori să fii plătit mult mai puțin decât ai merita.
Dar hey, nu e stres! Dacă înveți să creezi o ofertă de preț prin metoda Opțiunilor de preț și urmezi niște pași simpli ca să o prezinți ca un profesionist, poți să fii sigur că fiecare colaborare va fi un "deal" excelent 🤩
Clar este pentru tine, dacă ești graphic designer, îți dorești colaborări mai smooth și vrei să:
Sunt Ștefan Asafti, fondatorul Librăriei de Design. Știu cât poate fi de frustrant să lucrezi mai mult pentru bani mai puțini. Am trecut și eu prin asta. Cu fiecare proiect prin care lăsam bani pe masa clientului, simțeam cum îmi dispare entuziasmul și că mă dezamăgesc.
Atunci când munca depusă vs. prețul primit nu corespund, trebuie să schimbi ceva. Am creat acest Handbook pentru a te ajuta să schimbi acel ceva și să fii plătit așa cum meriți.
Vreau handbookul