Poate fi dificil să exprimi în cuvinte anumite concepte vizuale și de aici apar neînțelegeri. Când traduci cuvintele în imagini, scapi de presupuneri și îți ușurezi munca.
Procesul creativ trebuie să fie ca o conversație unu la unu. Dacă noul client nu face parte din acest proces, tot ceea ce ajungi să livrezi stă sub semnul întrebării. Iar aceasta este o cale sigură spre eșec.
Simți că reviziile cerute de către client nu se mai termină. Yup, it sucks. Prin îmbunătățirea procesului tău creativ vei reuși să închizi "robinetul-de-revizii" aproape de tot.
Sunt freelancer specializat în graphic design și branding. Fac asta de peste 16 ani, timp în care am purtat mai multe pălării: de la Art director, UX/UI la consultant și project manager.
Munca mea a apărut în diverse publicații digitale, printre care Behance, LogoLounge 10-11-12, Logo Design Love, Awwwards, iar unele proiecte și-au luat zborul și au ajuns virale.
Din 2017 am început să creez conținut online, iar în 2020, deși anul părea compromis, am lansat oficial Librăria de Design - locul în care creativii învață cum să gândească dincolo de design.
Începem cu un mic overview al workshopului și îți prezint pe scurt care sunt subiectele pe care le vom aprofunda. Vorbim despre moodboards, stylescapes și despre toate bătăile de cap de care te scapă toolurile acestea.
Vom puncta cu exactitate fiecare pas pe care trebuie să îl faci înainte să dai drumul la cisterna cu idei. Acești pași sunt deseori trecuți cu vederea și luați de-a gata, dar sunt esențiali pentru a-ți eficientiza procesul creativ.
Identitatea, personalitatea și comunicarea unui brand gravitează în jurul valorilor acestuia. Vei învață cum să extragi de la client informații detaliate și clare, astfel încât să eviți confuziile și să înțelegi ce înseamnă mai exact pentru el aceste valori.
Ca în orice aventură, personajul principal are nevoie de un ghid în călătoria sa pentru a putea să evolueze. Well, în cazul ăsta personajul principal este clientul, iar tu ești ghidul său. Destinația finală? Versiunea din viitor a clientului. Vei învăța cum să îi prezinți conceptul tău, astfel încât să îi câștigi încrederea și să conștientizeze că se află pe mâini bune.
Aici îți explic cum poți face cele mai bune asocieri, în așa fel încât să creionezi niște direcții vizuale solide.
Îți voi arăta cum să colectionezi rapidissimo imagini de calitate, fără să pierzi vremea. Pe lânga asta, îți voi arăta cum să sortezi imaginile adunate în funcție de direcțiile vizuale pe care le-ai definit.
Vorbim despre culori, semnificația acestora și despre cum să găsești o soluție cât mai elegantă în cazul în care clientul își dorește o combinație de culori specifică, dar nepotrivită de te doare inima.
Intrăm puțin și printre caractere unde îți explic cum poți scoate la suprafață puterea fonturilor.
Și pentru că teorie fără practică nu e, îți arăt câteva exemple de mood boards avansate care și-au făcut treaba excelent.
Aici intrăm în detalii spicy despre tips and tricks prin care îi prezinți mood boardurile, astfel încât să îți conturezi o direcție cât mai clară despre așteptările clientului.
Șiii practică din nou! Îți arăt cum să iei fonturi, imagini și alte resurse și să le compui frumos, plus alte șmecherii tehnice pe care este bine să le știi.
La Grande Finale: o sesiune de 30 de minute de Q&A în care îți voi răspunde cu cel mai mare drag la toate întrebările, nelămuririle, obiecțiile sau plângerile pe care le vei avea. Am glumit la partea cu plângerile.