ediția 40
Designul joacă un rol vital în succesul unui brand. Și nu ne referim aici doar la aspectul estetic, ci la faptul că designul este un instrument puternic pentru a diferenția un brand într-o piață competitivă.
O identitate vizuală solidă face ca brandul să fie ușor de recunoscut și memorabil pentru audiența sa. Și tu, în calitate de designer, ai responsabilitatea de a crea logo-ul, culorile, tipografia și stilul imaginilor astfel încât să reflecte mesajul și valorile brandului într-un mod inconfundabil. Cu creativitatea ta, poți da viață unei identități vizuale care să se deosebească de restul și să transmită autenticitatea brandului.
Apoi, coerența în design este un alt aspect super important. Tu ești cel care ajută brandul să asigure un stil constant pe toate canalele de comunicare. De la materialele de marketing la site-ul web, aplicații mobile și rețelele sociale, tu creezi un cadru coerent care oferă unicitate și face ca brandul să fie de recunoscut de la o poștă. Nimănui nu îi plac brandurile care au N template-uri diferite pe social media, newsletter, site, bannere și te mai miri pe unde.
Also, dacă le ai cu UX și UI, este un mare avantaj. Designul nu se limitează doar la aspectul estetic, ci are și un impact semnificativ asupra modului în care utilizatorii interacționează cu brandul. Ca profesionist, poți ajuta brandul să creeze un user experience smooth și intuitiv pe site, în apps sau în alte puncte de contact. Prin intermediul unui design bine gândit, poți optimiza navigarea, funcționalitatea și procesul de cumpărare, contribuind astfel la fidelizarea clienților.
Last but not least, inovația este un alt aspect cheie în diferențierea unui brand, iar tu poți juca un rol important în acest sens. Prin explorarea de concepte noi, dar și prin a fi flexibil și adaptabil la schimbări și la noile trenduri din piață, poți ajuta brandurile să țină pasul cu vremurile și să se conecteze mai ușor cu audiența lor.
Dacă am putea să alegem să trăim într-o lume fix așa cum ne dorim, cel mai probabil am alege să trăim într-una ilustrată de Bianca Anton. Desenele ei se simt ca un long lost home și parcă miros a prăjitura de mere făcută de bunica în fiecare toamnă. Bianca are background în industria jocurilor video, a ilustrat peste 14 cărți de copii, iar ilustrațiile ei jucăușe și viu colorate sunt o oază de liniște pentru oricine le privește.
Urmărește-o pe Bianca aici: @bianca__anton, Website, Facebook, Behance
Nu este zi în care să nu fiu descurajată. Firea mea mai pesimistă aduce tot timpul răul în față, de la sindromul impostorului până la obsesia de time management. De obicei, aceste descurajări se revarsă asupra creativității prin procrastinare: de ce să mai lucrez dacă și-așa nu sunt bună de nimic... Never ever say that to yourself! Astfel, din acest motiv sunt zile în care nu lucrez cum mi-aș dori, iar la final de zi văd că nu am realizat cât mi-aș fi dorit, rezultat...simt că am pierdut timpul. Deci, e un cerc vicios.
Mă ajută să mă gândesc la momentele mele forte și la resursele acumulate în cariera mea. La încurajările date de cei din jurul meu și oamenii pe care i-am schimbat în bine prin arta mea.****
M-aș sfătui să nu mă mai compar cu cei din jurul meu, să îmi dau cât timp este nevoie să învăț ceva nou și să nu mă las influențată de vorbele celor din jur (dacă îmi doresc să fac un proiect, să îl fac).
Avem multe limitări pe care ni le punem, iar ele nu ne lasă să fim noi 100%. Ascultăm prea mult ce zic familia, colegii, prietenii și de prea puține ori ne întrebăm „dar eu ce îmi doresc?”. Când vom renunța la aceste bariere, ne vom simți mai liberi și vom descoperi o mulțime de lucruri noi despre noi.
Cu timpul am devenit din ce în ce mai sensibilă la mediul din jur, iar orice stimul negativ îmi influențează starea. De la zgomotele prea puternice ale orașului, până la certuri, fețe triste și animăluțe abandonate. Cum spuneam, sunt empatică.
Caut ca prin munca pe care o fac, să schimb lumea în mai bine, proiectele la care lucrez sunt alese pe același criteriu. Dacă într-o zi cineva îmi spune că o ilustrație realizată de mine i-a adus zâmbet pe buze, mai adaug niște level la bara de motivație.
„Oh, Bianca Anton? Nu e fata aia care desena multe chestii chestii drăgălașe, oi care zboară și copii printre plante gigantice?” :))
Îmi doresc ca oamenii să își amintească de mine ca de umbra unui copac într-o zi dogoritoare. Dacă au avut o zi încărcată și obositoare, să revină la lucrările mele și să evadeze, să oprească timpul în loc pentru câteva clipe. Deci, vreau să fiu bateria aia de ceas care se termină prea repede și nu te lasă să mai vezi cât e timpul exact. :))
The war of art - Steven Pressfield
Știi cine este cel mai mare dușman al tău când vine vorba de a-ți arăta adevăratul potențial? Exact, ești chiar tu. Autorul vorbește despre o ”rezistență interioară” care ne împiedică să facem lucrurile creative pe care știm că am vrea să le facem și ar fi bine să le facem, dar din varii motive continuăm să amânăm și să procrastinăm.
Te lăsăm cu 3 idei din cartea asta:
Mindsetul pe care trebuie să îl ai când vorbești cu un potențial client este "Cum pot să-l ajut?" și nu "Ce pot să îi vând?" sau "Câți bani pot face de pe urma lui".
Ascultă-l, înțelege-i nevoile, fă-l să sape mai adânc în provocările de care se lovește și încearcă să identifici problemele pe care le are cu afacerea sa.
Când vorbești cu clientul, așteptările ar fi bine să nu existe. Începe de la 0. Scopul tău în discuția cu un potențial client este să descoperi problemele cu care se confruntă businessul lui și să afli dacă ești în măsură să le rezolvi. La final, s-ar putea să ajungi la concluzia că nu ești persoana potrivită pentru el.
Trebuie să fii OK cu gândul ăsta. Și dacă ăsta este cazul, poți să recomanzi pe altcineva potrivit. Faci doi oameni fericiți ☀️