Stefan Asafti. Libraria de design.

Parcurgând cursul vei afla:

  • cum să alegi strategia de preț prin care crești venitul tău per proiect
  • cum să creezi propriu-zis o ofertă de preț;
  • cum adresezi cele mai întâlnite obiecții ale clienților astfel încât să te asiguri că obții proiectul;
  • mici trucuri prin care să educi clienții referitor la modul în care percep valoarea muncii tale;
  • toate acestea într-o singură oră de video, structurat în bucăți acționabile.

Tool-uri bonus

Vei avea acces la 7 instrumente, esențiale în stabilirea strategiei de preț:

01

Frameworkul


Este un fișier în format excel, conceput astfel încât să te ajute să construiești o ofertă de preț fulgerător de rapid ⚡ și într-un mod foarte clar.

Optiuni de pret. Framework.
Glosar de definitii

02

Glosar de definiții


Pentru a evita orice tip de neînțelegeri sau incertitudini, este recomandat să îi prezinți clientului un mic dicționar prin care să definești livrabilele pe care le pui la dispoziție.

03

Denumiri creative pentru pachetele de prețuri


Denumirea pachetelor într-un mod creativ denotă faptul că ești atent la toate detaliile și te ajută la personalizarea brandului tău. Vei avea acces la o listă cu nume creative, prin care poți să îți valorifici ofertele de preț.

Nume creative de pachete
Livrabile graphic design

04

Ghidul de livrabile pentru companii


Este un tool care te ajută să ai o evidență clară a livrabilelor 📋 pe care poți să le pui la dispoziția clientului, în funcție de cele mai populare industrii. Astfel poți să mergi liniștit la întâlnirea cu clientul, fără să îți faci griji că uiți să incluzi ceva în ofertă.

05

Lista de întrebări pentru clienți


Dacă vei parcurge cursul, vei auzi la un moment dat că trebuie să faci o mică muncă de detectiv 🕵️‍♀️ înainte de întâlnirea cu un client. Ei bine, vei primi ca bonus și o listă de întrebări, împreună cu toate explicațiile necesare, care să te îndrume în discuția propriu-zisă cu un client.

Intrebari pentru clienti
Oferta de pret

06

Exemplu de ofertă reală


Și pentru că exemplele reale fac ca teoria să fie asimilată mai ușor, vei primi și un exemplu de ofertă reală, care să te inspire atunci când vei fi nevoit să creezi o ofertă de preț.

07

Template-uri editabile


Ca să fie treaba treabă, vei avea acces la template-uri în format pentru InDesign și Keynote, aranjate frumos, pentru a-ți prezenta oferta.

Oferta de pret InDesign

Ce spun oamenii care au făcut cursul?

Casi Tarlea

Am urmat multe cursuri online din domeniu ca să-mi pot dezvolta relațiile cu clienții, networking-ul, procesul de creație și stabilire a prețurilor.

Cu toate astea, nu exagerez când spun că acesta a fost printre cele mai atent realizate și utile cursuri pe care am avut ocazia să le parcurg. Tot acest mindset și mod de lucru despre care vorbește Ștefan pare atât de firesc acum încât nici nu mai știu cum m-am organizat în acest sens până acum.

— Casi Țârlea, Graphic Designer

Razvan si Ana Just Mad

Ca oameni care lucrează în industria asta a design-ului de un set bun de ani, sincer putem spune că ce a făcut Ștefan aici e brici.

Ne-a plăcut foarte mult modul în care expune framework-ul, explică foarte clar, dă exemple la tot pasul, nu lasă loc de întrebări, practic este genul de conținut pe care efectiv poți să-l iei și să îl aplici imediat. Îți dă o rețetă step-by-step care să te ajute să îți creezi o strategie mulată pe serviciile tale.

— Răzvan Burciu & Ana Oarga, Product designers @Just Mad

Nu te mulțumește? Îți returnăm banii.

Dacă la sfârșitul cursului decizi că acesta nu este pentru tine, poți să ne contactezi într-un termen de 14 de zile, iar noi îți returnăm integral valoarea achitată pentru acesta.

Nu te mulțumește? Îți returnăm banii.

Dacă la sfârșitul cursului decizi că acesta nu este pentru tine, poți să ne contactezi într-un termen de 14 de zile, iar noi îți returnăm integral valoarea achitată pentru acesta.

Ce conține cursul?

Vizionând acest prim video, îți vei putea crea o imagine de ansamblu asupra cursului. Sunt punctate obiectivele cursului și vei afla cu ce vei rămâne după ce l-ai parcurs.

În această lecție vorbim despre diverse strategii de preț, avantaje și dezavantaje, definim componentele ofertelor de preț, îți dezvălui mici trucuri psihologice și vei afla care este strategia cea mai eficientă.

Vei afla ce este frameworkul și care sunt componentele acestuia. Vei avea ca bonus frameworkul și în varianta descărcabilă.

Întâlnirea cu un potențial client poate să îți dea emoții. Ai la dispoziție un mic ghid de bune practici pentru cele 3 momente cheie: înainte, în timpul și după întâlnire (ce e ok să faci și ce ar trebui să eviți să faci).

Vei afla cum să creezi o ofertă de preț de la A la Z folosind frameworkul plus niște mici observații practice care să te ajute în a lua cele mai bune decizii care țin de ofertă.

Atunci când îi prezinți unui client o ofertă, este recomandat să fiți pe aceeași lungime de undă când vine vorba de înțelesul atribuit fiecărui livrabil. Glosarul de definiții este un tool care poate fi atașat de ofertă, pentru a te asigura că totul este clar pentru client și că nu apar neînțelegeri.

În această lecție vei putea accesa un template de InDesign și Keynote al unei oferte de preț și vei afla cum să îl completezi, cum să îl personalizezi din punct de vedere estetic și vei primi sfaturi pentru momentul în care trimiți oferta clientului.

Întrebările capcană pot fi o adevărată pacoste, dar în acest video vei afla cum să le abordezi ca un pro. Iată niște mici hinturi: limbajul corpului, cunoașterea psihicului uman, înțelegerea intențiilor din spatele unor cuvinte, dos and don'ts.

Fericirea e mare atunci când clientul îți confirmă că acceptă oferta ta. Totuși, acesta este momentul în care poți să o cam dai în bară. Parcurgând această lecție, vei afla cum să nu faci asta.

Șiii acesta este finalul cursului. Sperăm că ți-a plăcut acest curs și că informațiile regăsite aici au fost valoroase pentru tine. Azi ești om, mâine designer.

Cele 7 documente care fac acest curs și mai interesant.

Adrian Mironescu

Tocmai am avut plăcerea să parcurg cursul de pricing realizat de Ștefan.

A venit mănușă pe ceea ce fac și chiar într-un moment propice, al unei ofertări importante astfel încât mi-am putut optimiza procesul cu succes. Acest curs de pricing îți oferă o structură logică, cadrul și uneltele prin care să scapi de un stres și să transformi oferta ta într-un deal excelent.

— Adrian Mironescu, Brand Designer @WIRON

Alexandra Necula

Mi-a plăcut enorm acest curs de strategie pentru ofertarea proiectelor! Chiar și după 5 ani de experiență am rămas cu foarte multe idei bune prin care pot să îmi optimizez procesul de ofertare.

Ștefan e unul din cei mai buni creatori de conținut pentru designeri din România și face ca totul să pară foarte simplu, ușor de înțeles și de implementat.

— Alexandra Necula, Creative Director @Alexandra Necula Design Studio

Hello! sunt Ștefan Asafti

…freelancer specializat în graphic design și branding. Cred cu tărie că designul poate fi învățat de oricine, iar misiunea mea este să îți arăt cât de ușor poți face acest lucru. Nu e rocket science 🚀

Am lucrat ca graphic designer, web designer, ux/ui designer, project manager, consultant si art director la diverse agenții și companii de IT. În orice caz am renunțat la toate titlurile astea. Fac ce-mi place și ceea ce trebuie făcut.

Munca mea a apărut în diverse publicații digitale, printre care Behance și LogoLounge, iar unele proiecte și-au luat zborul și au ajuns virale. Cel mai cunoscut este The Greatest Brandversations.

Ca studii, sunt absolvent al Facultății de Arte Plastice, specializarea Foto-Video. De fapt sunt fotograf undercover. Am mai studiat și la Poli vreo 3 ani, iar anul 2 mi-a plăcut atât de mult, încât am decis să îl repet 🧐

Îmi place să creez conținut educațional pentru graphic designeri și să repet că:

"Azi eși om, mâine designer"

Comunitatea LDD

Ai acces exclusiv la comunitatea noastră privată

Gândește-te la noi ca la o colecție vastă și variată de experiențe în design și de idei care te ajută să crești și să devii cea mai bună versiune a ta.


La orice întrebare ai avea nevoie de răspuns, ne vei avea la dispoziție și suntem fericiți să îți putem fi de ajutor.

99% din obstacolele cu care te întâlnești, vor fi rezolvate deja de un alt membru al comunității.

Comunitatea este căsuța noastră, unde vei găsi doar persoane cu respectul în buzunar și conținut de calitate.

Opțiuni de preț pentru graphic designeri

Creează oferte de preț prin care să crești venitul tău per proiect chiar dacă ești la început de drum sau avansat în design.


  • Framework
  • Glosar de definiții
  • Denumiri creative pentru pachetele de prețuri
  • Ghid de livrabile pentru companii
  • Lista de întrebări pentru clienți
  • Exemplu de ofertă reală
  • Template-uri editabile (InDesign și Keynote)
  • Invitație în grupul privat de design LDD

119€  79€

Înscrie-te la curs

Opțiuni de preț pentru graphic designeri

Creează oferte de preț prin care să crești venitul tău per proiect chiar dacă ești la început de drum sau avansat în design.


  • Framework
  • Glosar de definiții
  • Denumiri creative pentru pachetele de prețuri
  • Ghid de livrabile pentru companii
  • Lista de întrebări pentru clienți
  • Exemplu de ofertă reală
  • Template-uri editabile (InDesign și Keynote)
  • Invitație în grupul privat de design LDD

119€  79€

Înscrie-te la curs