Opțiuni de preț

392 Lei  285 Lei

Creează oferte de preț prin care să crești venitul tău per proiect chiar dacă ești la început de drum sau avansat în design.

  • 10 lecții video la subiect (no bullsh*t)
  • Frameworkul principal
  • Documente BONUS
  • Templateuri: INDD, KEY
  • Exemple reale de oferte
  • Acces nelimitat la updateuri
Înscrie-te acum

Parcurgând cursul vei afla:

  • cum să alegi strategia de preț prin care crești venitul tău per proiect
  • cum să creezi propriu-zis o ofertă de preț;
  • cum adresezi cele mai întâlnite obiecții ale clienților astfel încât să te asiguri că obții proiectul;
  • mici trucuri prin care să educi clienții referitor la modul în care percep valoarea muncii tale;
  • toate acestea într-o singură oră de video, structurat în bucăți acționabile.

01

Frameworkul

Este un fișier în format excel, conceput astfel încât să te ajute să construiești o ofertă de preț fulgerător de rapid ⚡ și într-un mod foarte clar.

02

Glosar de definiții

Pentru a evita orice tip de neînțelegeri sau incertitudini, este recomandat să îi prezinți clientului un mic dicționar prin care să definești livrabilele pe care le pui la dispoziție.

03

Denumiri creative pentru pachetele de prețuri

Denumirea pachetelor într-un mod creativ denotă faptul că ești atent la toate detaliile și te ajută la personalizarea brandului tău. Vei avea acces la o listă cu nume creative, prin care poți să îți valorifici ofertele de preț.

04

Ghidul de livrabile pentru companii

Este un tool care te ajută să ai o evidență clară a livrabilelor 📋 pe care poți să le pui la dispoziția clientului, în funcție de cele mai populare industrii. Astfel poți să mergi liniștit la întâlnirea cu clientul, fără să îți faci griji că uiți să incluzi ceva în ofertă.

05

Lista de întrebări pentru clienți

Dacă vei parcurge cursul, vei auzi la un moment dat că trebuie să faci o mică muncă de detectiv 🕵️‍♀️ înainte de întâlnirea cu un client. Ei bine, vei primi ca bonus și o listă de întrebări, împreună cu toate explicațiile necesare, care să te îndrume în discuția propriu-zisă cu un client.

06

Exemplu de ofertă reală

Și pentru că exemplele reale fac ca teoria să fie asimilată mai ușor, vei primi și un exemplu de ofertă reală, care să te inspire atunci când vei fi nevoit să creezi o ofertă de preț.

07

Template-uri editabile

Ca să fie treaba treabă, vei avea acces la template-uri în format pentru InDesign și Keynote, aranjate frumos, pentru a-ți prezenta oferta.

Un lucru este sigur

Designerilor le place

Casi ȚârleaGraphic Designer

Am urmat multe cursuri online din domeniu ca să-mi pot dezvolta relațiile cu clienții, networking-ul, procesul de creație și stabilire a prețurilor. Cu toate astea, nu exagerez când spun că acesta a fost printre cele mai atent realizate și utile cursuri pe care am avut ocazia să le parcurg. Tot acest mindset și mod de lucru despre care vorbește Ștefan pare atât de firesc acum încât nici nu mai știu cum m-am organizat în acest sens până acum.

Răzvan Burciu & Ana OargaProduct designers @Just Mad

Ca oameni care lucrează în industria asta a design-ului de un set bun de ani, sincer putem spune că ce a făcut Ștefan aici e brici. Ne-a plăcut foarte mult modul în care expune framework-ul, explică foarte clar, dă exemple la tot pasul, nu lasă loc de întrebări, practic este genul de conținut pe care efectiv poți să-l iei și să îl aplici imediat. Îți dă o rețetă step-by-step care să te ajute să îți creezi o strategie mulată pe serviciile tale.

Adrian MironescuBrand Designer @WIRON

Tocmai am avut plăcerea să parcurg cursul de pricing realizat de Ștefan. A venit mănușă pe ceea ce fac și chiar într-un moment propice, al unei ofertări importante astfel încât mi-am putut optimiza procesul cu succes. Acest curs de pricing îți oferă o structură logică, cadrul și uneltele prin care să scapi de un stres și să transformi oferta ta într-un deal excelent.

Alexandra NeculaCreative Director @Alexandra Necula Design Studio

Mi-a plăcut enorm acest curs de strategie pentru ofertarea proiectelor! Chiar și după 5 ani de experiență am rămas cu foarte multe idei bune prin care pot să îmi optimizez procesul de ofertare. Ștefan e unul din cei mai buni creatori de conținut pentru designeri din România și face ca totul să pară foarte simplu, ușor de înțeles și de implementat.

Mark RepaBrand Identity Designer

Am ales acest curs pentru că este singurul disponibil în comunitatea românească de design. După ce l-am parcurs, am observat un grad ridicat de încredere a clienților față de serviciile pe care le ofer, deoarece am început să justific punctual ce am de oferit și în ce context. De asemenea, am mai multă grijă la factorii psihologici care pot infulența orice discuție cu un client.

Dalibor VasiljevićCEO @Rainfall

Cursul “Opțiuni de preț pentru graphic designeri” oferit de Ștefan este unul dintre cele mai valoroase pe piața din România. Fiind în limba română, este ușor de parcurs și de înțeles, în special pentru designerii care sunt la începutul carierei și care doresc să crească valoarea propriului business. Ștefan a cuprins cele mai importante elemente ale procesului de design: negociere, ofertare, diverse moduri în care putem evita întrebări capcană și altele, reușind ca într-un curs cu o durată de puțin peste o oră, sa cuprindă o experiență profesională de peste 15 ani a unui designer grafic profesionist.

Ioana Alina BanGraphic Designer

În urma cursului am acumulat informațiile de care aveam nevoie. Mi-am pus multe întrebări înainte de începerea cursului și eram sigură că răspunsul îl voi găsi aici. Mi-am confirmat că nu există o rețetă sau un ghid de “cele mai bune practici de a fi propriul tău consultant în vânzări”, însă mă bucur că acum există sfaturi și experiențe reale, pe înțelesul tuturor, către a-ți crea propriul ghid a modului tău de lucru - pentru că până la urmă despre asta e vorba, de asta avem nevoie cu toții.

Cătălina CimpoeșuGraphic Designer

Abilitățile de negociere și de prezentare a propriei munci nu au fost dintotdeauna punctele mele forte pentru că de multe ori tindeam să mă subestimez și să muncesc mult mai mult pentru a fi recompensată cu mult mai puțin. Parcurgând cursul, am reușit să îmi structurez mult mai bine ideile despre cum ar putea să reacționeze un client atunci când purtăm o conversație pentru a îi putea oferi niște răspunsuri plasate în direcția potrivită și a anticipa anumite situații inconfortabile.

Dan PușcaruGraphic Designer

Am fost foarte curios de abordarea unui coleg din "breaslă" pe subiectul opțiunilor de preț, nu a unei persoane de vânzări sau de marketing și nu am fost dezamăgit să rezonez cu multe lucruri pe care Ștefan le povestește. Ceea ce m-a impresionat la acest curs este claritatea prezentării și structurarea informațiilor. E foarte ușor de urmărit și de aplicat conținutul din curs, în special partea practică, iar pentru fiecare subiect, răspuns sau întrebare există exemple realiste!

Ce conține cursul

Introducere și obiectivele cursului (3:05)

Vizionând acest prim video, îți vei putea crea o imagine de ansamblu asupra cursului. Sunt punctate obiectivele cursului și vei afla cu ce vei rămâne după ce l-ai parcurs.

Strategii de preț - Cum să aplici teoria în viața reală (12:04)

În această lecție vorbim despre diverse strategii de preț, avantaje și dezavantaje, definim componentele ofertelor de preț, îți dezvălui mici trucuri psihologice și vei afla care este strategia cea mai eficientă.

Framework-ul - Prezentare generală (2:49)

Vei afla ce este frameworkul și care sunt componentele acestuia. Vei avea ca bonus frameworkul și în varianta descărcabilă.

Discuția cu clientul - Un ghid de bune practici (9:47)

Întâlnirea cu un potențial client poate să îți dea emoții. Ai la dispoziție un mic ghid de bune practici pentru cele 3 momente cheie: înainte, în timpul și după întâlnire (ce e ok să faci și ce ar trebui să eviți să faci).

Cum să creezi oferta de preț folosind framework-ul (9:54)

Vei afla cum să creezi o ofertă de preț de la A la Z folosind frameworkul plus niște mici observații practice care să te ajute în a lua cele mai bune decizii care țin de ofertă.

Glosar de definiții - Livrabile și driveri de valoare (12:30)

Atunci când îi prezinți unui client o ofertă, este recomandat să fiți pe aceeași lungime de undă când vine vorba de înțelesul atribuit fiecărui livrabil. Glosarul de definiții este un tool care poate fi atașat de ofertă, pentru a te asigura că totul este clar pentru client și că nu apar neînțelegeri.

Personalizarea ofertei folosind un template (10:00)

În această lecție vei putea accesa un template de InDesign și Keynote al unei oferte de preț și vei afla cum să îl completezi, cum să îl personalizezi din punct de vedere estetic și vei primi sfaturi pentru momentul în care trimiți oferta clientului.

Obiecții - Cum răspunzi la întrebările capcană (7:17)

Întrebările capcană pot fi o adevărată pacoste, dar în acest video vei afla cum să le abordezi ca un pro. Iată niște mici hinturi: limbajul corpului, cunoașterea psihicului uman, înțelegerea intențiilor din spatele unor cuvinte, dos and don’ts.

Aprobarea ofertei - Cum să nu o dai în bară pe ultima sută de metri (1:38)

Fericirea e mare atunci când clientul îți confirmă că acceptă oferta ta. Totuși, acesta este momentul în care poți să o cam dai în bară. Parcurgând această lecție, vei afla cum să nu faci asta.

Concluzie - Gânduri de final (1:08)

Șiii acesta este finalul cursului. Sperăm că ți-a plăcut acest curs și că informațiile regăsite aici au fost valoroase pentru tine. Azi ești om, mâine designer.

Hello! sunt Ștefan Asafti

…freelancer specializat în graphic design și branding. Cred cu tărie că designul poate fi învățat de oricine, iar misiunea mea este să îți arăt cât de ușor poți face acest lucru. Nu e rocket science 🚀

Am lucrat ca graphic designer, web designer, ux/ui designer, project manager, consultant si art director la diverse agenții și companii de IT. În orice caz am renunțat la toate titlurile astea. Fac ce-mi place și ceea ce trebuie făcut.

Munca mea a apărut în diverse publicații digitale, printre care Behance și LogoLounge, iar unele proiecte și-au luat zborul și au ajuns virale. Cel mai cunoscut este The Greatest Brandversations.

Îmi place să creez conținut educațional pentru graphic designeri și să repet că: “Azi eși om, mâine designer”

Ai acces exclusiv la comunitatea privată LDD

Alături de tovarășii tăi designeri din comunitate poți crește și mai frumos.

Află răspunsuri

La orice întrebare ai avea nevoie de răspuns, ne vei avea la dispoziție și suntem fericiți să îți putem fi de ajutor.

Rezolvă probleme

99% din obstacolele cu care te întâlnești, vor fi rezolvate deja de un alt membru al comunității.

Cunoaște oameni faini

Comunitatea este căsuța noastră, unde vei găsi doar persoane cu respectul în buzunar și conținut de calitate.

Opțiuni de preț

Creează oferte de preț prin care să crești venitul tău per proiect chiar dacă ești la început de drum sau avansat în design.

392 Lei  285 Lei

Înscrie-te acum
  • 10 lecții video la subiect (no bullsh*t)
  • Frameworkul principal
  • Documente BONUS
  • Templateuri: INDD, KEY
  • Exemple reale de oferte
  • Acces nelimitat la updateuri